Proč zvolit StudioArt
7 důvodů, proč naše internetové studioProč chtít webový stránky, e-shop či on-line marketing od StudioArt? Přinášíme Vám 7 důvodů, proč zvolit nás.
1. Komplexní služby od jednoho dodavatele
Náš zkušený tým Vám může nabídnout své služby v plném rozsahu a kvalitě - od tvorby firemní identity, vývoje firemních webových prezentací a intranetových aplikací / systémů až po vedení on-line marketingové strategie. S našimi klienty jednáme otevřeně a vždy doporučíme jen postupy, které máme vyzkoušené a nesou přidanou hodnotu.
2. Vyvíjíme vlastní systém, který máme pod kontrolou
Ke své práci využíváme efektivní a velmi dobře optimalizovaný systém s propracovanou správou obsahu, zálohováním i zabezpečením, ve kterém si klienti mohou upravovat všechny informace sami bez našeho zásahu. Editoři stránek si také pochvalují velmi snadnou úpravu a perfektní orientaci napříč celým systémem o proti systémům typu WordPress či Joomla.
3. Klademe velký důraz na bezpečnost dat i systému
Našim krédem je vysoká bezpečnost dat. Námi dodávaný systém pro správu webových stránek či e-shopu splňuje vysoký stupeň ochrany proti prolomení přihlašovacích údajů (Brute Force), podvržení webové stránky a dalších často opomíjených hrozeb. Napříč celým systémem je také ve formulářích integrovaná ochrana proti spamu - tzv. 3D captcha (kontrolní obrázek). Nativní podpora SSL je samozřejmostí.
4. Pro každého klienta máme řešení
Jak už jsme napsali výše, díky vlastnímu řešení můžeme klientům nabídnout maximální rozšířitelnost systému o další moduly jako je např. e-shop, fakturační systém či jiné klientem požadované řešení. Při vývoji webových stránek, e-shopu či CRM aplikace náš tým spolupracuje mezi sebou a hledá co nejoptimálnější a nejefektivnější řešení pro klienta.
5. Vzděláváme sebe i klienty
Pravidelně sledujeme novinky a trendy od českých i zahraničních specialistů na vývoj i marketing. Jsme k našim klientům otevřeni, vzděláváme nejen sebe ale i Vás. Vždy nabízíme jen zkušenostmi osvědčené řešení.
6. Nabídneme Vám vždy něco na víc
Díky našim technickým znalostem a dlouhodobým zkušenostem Vám můžeme nabídnout vždy něco na víc. Našim klientům jsme v minulosti namátkou zautomatizovali část úkonů, které by bez našeho návrhu a řešení bylo nutné vykonávat ručně. Jde zejména o automatické zasílání e-mailů či SMS v případě potřeby, generování faktur pomocí PDF dokumentů přímo na serveru, vytváření grafů přímo ve webovém prohlížeči a podobné záležitosti.
7. S klienty jednámé fér a o všem informujeme
S klienty vždy jednáme na rovinu. V celém procesu spolupráce je klient předem obeznámen s každým naším krokem a cenovou politikou pro dosavadní i budoucí spolupráci. Zakládáme si na transparentní a férové spolupráci, předcházíme kolizím při komunikaci typu „Já myslel...“ či finančním nesrovnalostem. Zkrátka a dobře, řídíme se pravidlem „Dvakrát měř, jednou řež.“
Máte zájem o naše služby?
kontaktní údajeMáte-li zájem o naše služby, kontaktujte nás prosím pomocí formuláře nebo nám zavolejte.
- +420 774 067 835
- [email protected]